Warning: file_get_contents(http://ws.btree.co.il/wsreq/OAppStore/Import/importHeader1024?pageId=50000&ws_username=idan&ws_key=356c90615d2ab5e18180969343a3cbc2) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 404 Not Found in /home/user/orangeask_soliter/qa-theme/Orange/qa-theme.php on line 153

Notice: Trying to get property of non-object in /home/user/orangeask_soliter/qa-theme/Orange/qa-theme.php on line 155

  • הרשם

שאלות ותשובות

ברוכים הבאים ל Orange שאלות ותשובות

שדרגת לסמארטפון? פה תוכל לשאול כל שאלה בנוגע לתפעול מכשירך ולקבל במהירות תשובה מקהילת המומחים של Orange או מאחד הגולשים

קטגוריות
עברית
  • 0
    הצבעות

     קניתי את המכשיר מחוץ לרשת הסוללרית

    ואין לי תפריט בעברית(בדקתי באפשרוית שפה) ואין

    אז איך מסיגים תפריט בעברית

    תודה מראש 

    נשאל לפני 2 שנים ב- Samsung Galaxy S II על-ידי אנונימי

1 תשובות
  • 0
    הצבעות

    אזככה , או שמורידים רום מאתרי אינטרנט , אפשר גם להוריד אפליקציה בשם anysoftkeyboard שמארגנת מקלדת בעברית.ואפשר גם לגשת לסמסונג ותמורת סכום מסויים יצרבו לך את המכשיר . אפשר גם ללכת לחאפרים אבל אני לא ממליץ זאת.

    נענה לפני 2 שנים על-ידי אלעד נ.

שאלות נוספות שיתכן שיהיו רלווטיות לשאלה זו

Powered by: BubbleTree | תקנון | כללי ההתנהגות